Retourbeleid
Overzicht
Ons retourbeleid is 30 dagen geldig. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen bevatten.
Aanvullende niet-retourneerbare items:
- Cadeaubonnen
- E-books
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boeken met duidelijke tekenen van gebruik
- CD, DVD, VHS-tape, software, videospel, cassettebandje of vinylplaat die is geopend.
- Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te informeren dat we uw geretourneerde item hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@slaapplus.nl.
Uitverkoopartikelen
Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen items alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde item, stuur ons dan een e-mail op info@slaapplus.nl en stuur uw item naar: Schiedamse Vest 6A, 3011 BA, Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland.
Cadeaus
Als het item als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u opgestuurd.
Als het item niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever en wordt hij/zij op de hoogte gebracht van uw retourzending.
Retourneren van producten
Om uw product te retourneren, dient u uw product te verzenden naar: Schiedamse Vest 6A, 3011 BA, Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw item. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde item ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@slaapplus.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.